Good morning mates!

Nu har vi återgått till våra glada underbara jag igen! 12 h sömn och vi är som födda på nytt :D

Det var ett par lugna 40 h på resande fot. Det som var jobbigt var kinesen som spydde bredvid oss och att Elins visum strulade när vi skulle hoppa på planet i Hongkong. Det kom en kines i glasögon och bad om att få kolla på folks pass och biljett, och när han kollat på elins så tog han det och sprang iväg medan vi inte fatta ett skit. Men de löste sig det med och nu ska vi utforska Melbourne på egen hand! 

Vårt cribb!





Kommentarer från er söta läsare.
» Emma

Fint att ni är framme, sa jag att jag är aviiis;)

2013-10-17 // 02:45:55
» P

Ja, Elin brukar åka dit i tull och passkontroller...

2013-10-17 // 07:05:57

Underbara barn! Skönt att ni är framme och att allt funkat. Jag har ju inte varit direkt orolig men lite undrar man ju när det är så lång väg. Pussa Evan från mig och säg att han är välkommen hem till oss när han vill. Ser ju prydligt ut hemma hos honom... Ha en härlig dag (fast nu när jag skriver är det natt hos er). Sova är du bra på Emmy! Pussar och kramar från Maggis

2013-10-17 // 08:38:46
» Eve

Fantastiskt, vänta med spänning på kort av staden (hoppas jag ni fixar era små turister). Ha det massa kul :D:D

2013-10-17 // 09:37:11
» Bolin

Skönt att se era trynen!!! Åh va spännande!! Väntar med spännande😃 puss på skinkan!!

2013-10-17 // 12:58:30

Väntar med spänning * hehe

2013-10-17 // 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback