Boka eller icke boka....

Ikväll är det mycket beslut som ska tas och tankar som ska tänkas... Ska vi till Cairns nästa vecka? Ska vi boka upp oss i två och en halv månad framöver utan att ha chansen att ändra? Ska man bara köra? Och ska man verkligen punga ut cirka 40000 bara sådär utan att fatta någonting, fast då få kanske livets resa?? Tja... Kanske är det PRECIS det man ska?!! Imorgon återvänder vi till de trevliga killarna på peterpan, får se vad de lyckas lura på oss härnäst!

Vi avslutar i alla fall en lång o kall dag på bästa sätt och med vetskapen att imorgon ska det iaf vara soligt och +20 grader, tack vädergudarna <3




Inatt är de ombytta roller, Elin på golv och ankan i soffan!

Kommentarer från er söta läsare.
» Eve

Ser att ni läser mina fantastiska tidningar, mitt hjärta blir varmt.

I resefrågan rekommenderar jag att ni ska vara så fria som möjligt, för det är ju lite det resan går ut på också :D

2013-10-17 // 14:41:49

Ni menade 4000 och inte 40000, eller???

2013-10-17 // 18:02:23

Är ni tokiga! Ni kan väl inte betala 40 000!!! Jag trodde ni skulle vara fria som fågeln och bara göra det som faller er in? Boka upp er i flera månader?! Jag tycker ni ska ta det lite lugnt och fundera igenom detta noga. Ta inga förhastade beslut utan se er omkring lite som ni vill. Åk dit näsan pekar och planera inte för mycket. Så säger kloka mamman. Idag har jag ridit för Bodil och stackars Ricke som han fick slita men Häffeklumpen. Puss och kram

2013-10-17 // 20:59:42

Låter som två lättlurade blondiner! Skärpning och håll er till ursprungsplanen.

2013-10-17 // 21:29:39

Kollar upp det och det var många som tyckte illa om det och allt som hade med de att göra. Om inte annat så bör ni vänta med det tills ni åker hem tycker jag.

2013-10-17 // 22:39:21
» Josie

Mamma Josefin tycker som mamma maggis!!
Boka inte upp er för mycket och gör vad ni vill istället :D
Hoppas allt är grymt era n00bs!

2013-10-18 // 01:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback