Familjen annorlunda

Här har vi min lilla familj just nu! Känns som vi känt varandra jättelänge när vi knappt bott en vecka ihop. 

Det är Malin och Anna, två helsköna systrar från Stockholm. Lovisa, skåningen som vi trodde skulle vara stockholmare och som ingen förstår vad hon säger och så har vi Tina som är överallt och ingenstans hela tiden. Vi har as kul ihop och just nu vimlar tankarna om man ska stanna längre, åka till nya Zeeland, Bali, västkusten eller bara stanna här eftersom jag trivs så bra med min lilla familj annorlunda! Den som lever får veta helt enkelt, spännande med att inte veta någonting!!!!!


Försökte ta ett fint familjefoto... Blev inte så bra...



Kommentarer från er söta läsare.

Har ni möblerat själva eller har ni fått hjälp med denna spännande färgsättning?

Svar: Om vi möblerat själva skulle vi väl aldrig välja en Hammarby-soffa!
vihajar.blogg.se

2014-02-10 // 06:47:12

Tänkte samma som inredningsarkitekten... Skulle dock kallat den för gurksoffa.. och så undrar jag vad det är för okänd dricka på burk?? VART FAN ÄR DITT GOON :o

Svar: Mitt goon är ju i min mage fattaru la? Som om jag skulle ha kvar något!!!??
vihajar.blogg.se

2014-02-10 // 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback