Love life

Vet inte om jag vågar berätta om planerna som smids här nere, då planer har en förmåga att ändras och gå åt helvete... Men jag chansar :d just nu ser det ut så att  jag och min kompanjon Tina flyttar till Bondi imorgon!!! Tillbaka till stranden, vågorna och solen :) minst en månad måste vi stanna, och eftersom livet gillar oss just nu (eller hatar oss?) har vi fått jobb, som glassgubbar! Vi ska gå runt med en låda på magen, skrika ICE CREEEAM och sälja glass på stranden! Jag och emmy som gjort så mycket narr av dessa personer eftersom det inte är det mest glamorösa jobbet, MEN det är pengar och en upplevelse troligen! och är det någon som kan övertala folk köpa glass, då är det väl ändå jag ändå? 

Det som är tråkigt just nu är att våran crew nu splittras... Det sämsta med att träffa nytt folk och resa, alla dessa jäkla avsked! Men om allt går som planerat så möts vi igen! Och är det inte i Australien kanske det är i nya Zeeland, på Bali eller på ett polisinternat i Trosa! Den som lever får se helt enkelt :)





Hustaksfest!
Woop woop

Bilder från dagarna, den sista är från gårdagens avskedsmiddag, jag var väldigt glad och hungrig som man ser på mina konstiga ögon!!! 

Kommentarer från er söta läsare.

Snyggt jobbat! Och kom ihåg - du ska sälja glass, inte äta ; )

2014-02-01 // 09:07:04

På bild 4 ser det ut som om Elin har jordens längsta vänsterarm...

Svar: Vissa kör hårförlängning, i aussie är det atmförlängning som gäller!
vihajar.blogg.se

2014-02-01 // 13:16:31
» Emma

Shit vad brun du är! Jag vill typ ha ditt liv just nu!

2014-02-01 // 15:28:14

Håller med Emma, GALET va brun du är människa :D

Svar: Skenet kan bedra... Eller inte :d
vihajar.blogg.se

2014-02-02 // 01:45:30

Va också tvungen att kommentera hur brun du har blivit!! 😃 Saknar dig pölis❤️

2014-02-03 // 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback