Slutet

Vi har nu påbörjat sista veckan i Australien, har så mycket blandade känslor! Vill inte lämna bondi och livet här nere, vill inte åka från vår lägenhet där vi på morgonen äter frukost ihop eller ligger och asgarvar i sängen. Vill inte lämna allt folk, festerna, stränderna eller att sälja glass på stranden, som jag förövrigt gjorde för sista gången igår. (Den sista calippon jag "sålde" åt jag upp...) Jag har så jäkla roligt här nere! Men äventyret måste ju fortsätta och nya Zeeland har jag alltid velat åka till! Och vem vet, kanske återvänder jag till Australien senare, visumet går ju inte ut förrän i oktober!
Nyvakna, goda och glada!

Kommentarer från er söta läsare.

Vi har det bra här hemma också! Kanske inte tillbringar mornarna med att "asgarva" i sängen men just nu så äter vi smörgåstårta till frukost (rester från gårdagen och EBKs årsmöte)!
Låter som ett kul och "ansvarslöst" liv på Bondi. Men tänk på att det säkert går att sälja glass på Vätterstranden också... ; )

2014-02-27 // 06:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback