All byyyy myseeeelf

Ja då har världens bästa Emmy lämnat landet! Hon kom på planet utan problem och själv har man checkat in till hostelliv igen. Just idag känns det lite tomt utan att ha någon bredvid sig, första gången jag är helt ensam på tre månader! Så sjukt... Och det är så jäkla mycket mer att bära när man är själv, hur ska man få plats med allt????
Idag är planen att ligga och ta igen sig lite efter gårdagens bravader som inte blev som planerat, men var ändå en rolig kväll! Också ligga och tycka lite synd om sig själv, det får man faktiskt. Sedan får vi se vad kvällen erbjuder, det är filmkväll på hostelet och träffade några innan som ska kolla fotboll senare, var ju ett tag sedan man gjorde det så varför inte? Vi får se hur länge jag klarar av att stå på egna ben, skiter det sig så har man ju iaf försökt!










Och Emmy/Amy/Gollum/team meatball/IKEA/Sweden, TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA RESA!!! Förutom att du övergett mig har du varit den ultimata resebuddyn man kan tänka sig, hade inte velat göra det med någon annan! Ta hand om Sverige nu och njut av maten, filmerna, godiset och allt det du pratat så mycket om sedan vi lämnade landet falukorv. Och om du längtar tillbaka eller bara saknar mig för mycket, så är jag bara ett dygns resa bort ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Du kommer att få nya utmaningar och upplevelser som "ensam-resenär"! Nya Zeeland väntar på dig, go for it!!!

2014-01-19 // 10:15:38

Jag tror på dig och våga inte komma hem förtidigt!!! <3

2014-01-20 // 00:00:27

HOPPAS DU KLARAR DIG BRA PINGLAN MIN! kommer bli ännu mer äventyrligt utan lilla mig vid din sida! Men det har varit ett sant nöje att resa med min äldsaste vän! vi ses den 23 dec (DÅ MÅSTE DU VARA HEMMA DIN RÅTTA!!)

2014-01-22 // 01:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback