Blått och gult!

Eftersom alla åker hem till svennebanan-landet, så passar jag på att åka till Ikea! Är ju nästan samma sak, och finns inget bättre än att se den fula gul/blå byggnaden. ÄLSKA MAT!


Såhär glada var vi sist vi besökte Ikea

Vi är minst lika glada nu! Blir troligen gå på Avicii på lördag, inget billigt backpacker-liv här inte, men man lever bara en gång!


 Gött mos

Kommentarer från er söta läsare.

Det är väl gött att Ingvar Kamprad kan glädja ända borta i Australien!

2014-01-20 // 23:15:34

När man ser dina bilder så förstår jag varför Emmy ser ut som hon gör... Nu är det dags för hennes nya liv och det inkluderar INTE brunsås och choklad kan jag nämna. Nu hoppas jag verkligen att du får en fortsatt rolig resa fast din nästan äkta hälft övergivit dig. Många kramar till dig

2014-01-21 // 09:32:14

Du skulle sett glädjen när man såg landwetters alla volvo skyltar och andra fanskap när man anlände till vårt långa och kalla land! Men satan så bra att ikea finns, sjukt bra place. THANK GOD (eller vem det nu var för smartskalle som uppfann i ikea.. kanske einstein eller frankenstein...?!)

2014-01-22 // 01:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback