Can I hear a WOOP WOOP

Senaste dagarna har bestått av följande äventyr: surfing på bondi beach, som var det värsta jag någonsin gjort i princip. Flög omkring som en jäkla vante för vågorna var kaos. I vanliga fall är det 50 pers som surfar, igår var det tio... Slutade med att jag fastnade i någon ström, som gjorde att man inte kom någonstans hur mycket man än paddlade, så de fick hämta mig med jetskin! Det tyckte killarna var väldigt roligt, tills de insåg att det var likadant för dem. Skratta bäst som skrattar sist!

Sedan har jag tränat i botanik garden och festat med några svenska tjejer på Ivy! Var en magnifik kväll som innehöll både bad i pool och dansandes i regn, eftersom det inte finns något tak. Idag har vi gjort pannkakor ihop och en bara laddat batterierna inför AVICII imorgon! Så kvällen för mig består av att äta chickenbits för 4 gången på tre dagar tror jag, äta gratis choklad och kolla serier på mobilen. Det är ett jobbigt liv jag lever nu... 


OBS: ej bilder från gårdagens surf! Emmy har inte magiskt återvänt och inte solen heller tyvärr 
Dock gårdagens mat!


Såhär ledsen är man när man ätit upp alla pannkakor! Därför gjorde vi nya en timme senare :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Eve

Värmer i hjärtat att du har det bra som singel på andra sidan jorden. saknar dig här hemma men det vet du redan, kör hårt :D

2014-01-25 // 00:33:08

Var kan man få gratis choklad???

2014-01-25 // 09:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback