Livet rullar

Backpacker livet fortsätter i sakta gemak... Gör absolut inget vettigt.  Men nu när solen är tillbaka så klagar jag inte, men måste ta tag i livet snart! I värsta fall får jag bli glassgubbe och gå och skrika AAAAAJS CREEAAAM på bondi :)
Har dock gått massa plus i backpacker poäng då det först var cheap monday-deals på dominos som vi förtärde i en park i solen, för att sedan äta gratis bbq på mitt hostel på kvällen. Eftersom vi är backpackers samlades vi först och åt hamburgare hos mig, för att sedan springa till de andra tjejernas hostel och där äta gratis våfflor, våra magar och plånkor var i himmelriket! Ni förstår nog inte vad lycklig man blir av gratis mat här nere, framför allt när den smakar gott :d

Sedan har vi chillat vid poolen här i stan och njutit av solen. Jag har nu förstått hur man spelar Marko-poolo leken man gör i alla amerikanska filmer, tack vare min nya roomie från canada! Imorgon är det mer soltimmar som gäller och sedan möta upp ett gäng vi mötte på avicci för att dansa på en rooftop-party i bondi :) 
På torsdag blir det ivy som vanligt, sedan närmar det sig datumet då mina nyblivna vänner beger sig norrut på troligen sin livs resa, och jag måste ta tag i mitt liv for real.... Jaja, ett senare problem i livet som vi brukar säga här nere!



M

Kommentarer från er söta läsare.

Känns som uthärdligt tillvaro trots allt. Gör du något som får hjärtat att slå mer än vilopuls ; )

Svar: Ja jag går till mataffären ibland! Var och simmade här om dagen också, och höll jag andan tillräckligt länge slog hjärtat as fort!
vihajar.blogg.se

2014-01-30 // 06:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback