MAT

Måste bara få meddela att mina matdagar här det senaste t o m skulle få kräsna emmy att hoppa högt av lycka! Har ätit laxmackor med sallad, citron, aioli och lök, taaacos med cream fresh, massa grönsaker och en avokado jag hitta på gratis hyllan, och sist men inte minst laxpasta med krämig sås, bebisspenat, ruccola, sallad och ägg! Och tror inget kostat över 5 dollar (30 kr cirkus) Mat är skön det bästa som finns!!!! Och gratishyllorna på hostelen :d




Kanske inte ser så gott ut, men huvudsaken är ju att det smakar right :d

Kommentarer från er söta läsare.

MEN GOOOSHH!! här fyndas det hör jag!! VEM ÄR SÅ DUM ATT MAN LÄGGER EN DYR AVOKADO PÅ GRATISHYLLAN?!??! Redan galenskapen. Bra bra för oss snålänningar!

Svar: Ja jag går nästan plus nu!!!!!!! Saknar gratishyllorna :(
vihajar.blogg.se

2014-02-05 // 00:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback