HOBBIT

Idag var vi i Fylke och besökte Frodo och hans grannar! Var häftigt att veta att de verkligen var där de spela in, och se alla småhus och dricka öl på puben, men hade kanske förväntat mig lite mer action... Men ändå, ett måste när man ändå är i trakterna! 





Har massa mer bilder, men ni får nöja er med mobilbilderna från min trasiga ajfån

Kommentarer från er söta läsare.
» Emma

MEN så jävla fint! Njut av allt du kan fina lilla ystersyster!

2014-03-12 // 13:48:57
» Eve

Hoppas du hälsade frodo från mig!

2014-03-13 // 19:24:34

Ni förstörde väl inget???

2014-03-13 // 21:54:49

Känner att jag hade platsat på det där placet med mina fossingar, håriga och smutsiga! Men du kanske har skaffat det med nu??

Svar: Det hade du verkligen!!!! Nej mina fötter är hela och rena, instängda i skor hela dagen!
vihajar.blogg.se

2014-03-15 // 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback