10 min på Island

Har ungefär tio min att döda mellan fighterna på Island... Känner spontant att det är väldigt grått här. Men är säkert fint om man lägger på lite färg och sol!
Åtta timmar tills nästa stopp, hoppas min lilla blåa ryggsäck hinner med i svängarna här! Det snöar lite, och alla amerikaner som ska med flyget står med näsan mot fönstret och är nervösa att vi inte ska lyfta pga It's snowing big time! De har väl aldrig sett snö innan stackarna.... Själv laddar man mentalt inför äcklig flygplansmat, är skithungrig så hoppas de överraskar och serverar mat fort som attans!


Stockholm var soligt 

Och Island var grått!

Update: amerikan-jäklarna hade rätt, planet är nu minst 20 min försenat. Dock hade jag också rätt, för de hade aldrig sett snö innan. Så 1-1 mellan Elin och Amerika!

Dem skypar t o m hem för att visa snön, söta!

Kommentarer från er söta läsare.

Planet är 43 min försenat och det innebär att landningen sker 17:23 och att nästa flight går 18:55. Det hinner du lätt - du hinner t o m äta en äkta USA-burgare på Seattle Tacoma International!

2015-02-09 // 23:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback