Bro bro breja

Medan ni ligger och trynar så slänger jag väl upp lite info om dagen. För idag har vi varit riktigt produktiva! Eftersom jag fastnade i security på vägen hit var jag tvungen att åka och besöka fängelset här i SF. Var lite spänt och aningen nervöst men allt gick bra, hade ju lovis:orna med mig så vi kom där ifrån helskinnade! Fick behålla mobilen denna gången dock så passa på att fota lite.


Tur att man inte blev fast här liksom!

Sedan fortsatte vi dagen med att strosa runt på pirena för att sedan hyra cyklar och spana in den där gyllene bron. Med hjälmar på huvudet susade vi fram blan turister, sjölejon och fantastiska vyer! Helt ok!

Har bara träffat Lovisa som är sämre på hoppbilder än mig!








Trötta och hungriga ska vi bege oss till ostkake-fabriken snart, blir glad i magen av bara tanken! Och är magen glad så är ju människan också det!

Såhär glad var jag och magen igår när man för 5 dollar fick öl och hur möe tacos man ville!

Kommentarer från er söta läsare.
» Klara

Härliga bilder :-)
Förresten, är det lag på cykelhjälm i San Francisco?

Svar: Tack, det var fantastiskt! Och nej, bara om du är under 18 men vi tog det säkra före de osäkra! ;)
vihajar.blogg.se

2015-03-04 // 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback