Helt alene

Idag har jag i min ensamhet bockat av följande saker:
Ätit stor och god frukost! 
Legat på stranden utan solskyddsfaktorn (den är i ryggsäcken) och inte bränt mig! (Okej, pannan är rätt röd...)
Spatserat omkring i staden och besökt t ex Victoria's secret (alla mina vs älskande vänner, ni skulle bara älska det ännu mera!) även hm, mycket intressant!
Saknat mitt bagage
Gått vilse på någon liten marknad med massa små gångar.
Varit trött
Fått lite solsting
Och längtat efter mitt bagage!!!!
Vill. Så. Gärna. Borsta. Tänderna! Och byta strumpor. Och ta på mig något annat än gympadojjor! Och byta kläder överhuvudtaget.... Men men, what to do!

Om fyra timmar är jag förhoppningsvis inte själv längre, har jag tur kommer både lovis:orna plus bagaget ha anlänt då. Hoppas hoppas hoppas!






Kommentarer från er söta läsare.
» Eve

Elin, dina inlägg har varit legendariska än så länge. Keep it up mate! :D

2015-02-11 // 17:59:19

Håller med evelito! You go girl! 😃
Den stora frågan är ju om du klarade att hålla tassarna borta från allt fint från vs?
PS. Jag är en robot, men klarar av att kommentera ändå

2015-02-12 // 23:16:22

Hejja Elin, underhåll oss! 😃😃 (och sno med vs butiken)

2015-02-13 // 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback