Here we go!

Incheckad, kommit igenom security och det enda kvar att göra nu är att vänta och äta godis tills planet lyfter 13.35. Resan tar den otroligt smidiga vägen via Reykjavik, Seattle och sedan till Honolulu! 20 h å 50 min ska kalaset ta och ungefär 23.30, lokal tid, sätter jag mina små fötter på hawaiiansk mark! Förhoppningsvis har ingen försökt stoppa mig från att komma in i landet eller satt mig i fängelse för smuggel av för mycket godis och räkost (det enda mina kompanjoner i USA hade som önskemål var choklad och räkost...) fingers crossed!!! 

Sedan är det bara det lilla problemet kvar att ta sig till hotellet vid ett på natten, och sen är det bara invänta Lovisa&lovisa som anländer ett dygn senare. DÄREFTER börjar äventyr nummer 1! Äventyr nummer 2 infaller ungefär 3 veckor senare, men det tar vi då! 

Take care Sweden, se till att våren hinner komma innan jag återvänder till svensk mark igen!



Oddsen att jag hinner trycka i mig allt godis och bli illamående innan vi ska lyfta är rätt stor.... Håller tummarna för god flygplansmat (hatar flygplansmat...)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback