San fran siscooo

Nu har vi bytt ut strandliv, kokosnötter och hav mot hostelliv, pasta och storstad. Faktiskt saknat att bo på hostel, träffa nytt folk, sova i våningssängar som skakar så fort någon vänder sig om och med massa liv och rörelse. Även gratis frukost här, gratis är gott!


(Lika nyttigt som de verkar!)

Ikväll står det 5 dollars taco-kväll på agendan (älska mat så jäkla mycket!! Framförallt billig mat) och sedan pupcrawl med gänget från internationell hostel som vi bor på! (Verkar mest va fransoser och kineser...) 

Sedan imorgon är det upp tidigt för att stänga in oss på alcatraz, kanske även cykla över goldengate-bron, vi får se!

Dagen idag har bestått av:

Turistande upp och nedför backar för att ta oss till Painted ladies, som är husen från huset fullt och massa!


Även även lite shopping där jag fick mig en handskrubb när en killen försökte sälja skumma saker till mig, vattnet blev assmutsigt och han undrade när jag duschade senast. Köpte inget konstigt nog...
Annars har SF visat upp sin bästa sida med sol och bra väder, men även sin sämre med massa uteliggare och blottare som går med snoppen utanför byxorna. Förutom det trivs vi kanon!





Kommentarer från er söta läsare.

1. Mackan såg fantastisk ut
2. Vad äre för fel på blottare? Verkar ju helt fantastiskt roligt 😂

Svar: 1. Du skulle gillat de! Nästan bättre ön jordnötssmör!
2. Ne de bara spatserar omkring ned snoppen utstickande ur gylfen! En trevlig överraskning att möta när man spatserar på stan 😃
vihajar.blogg.se

2015-02-20 // 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback