Back in Miami

Tillbaka i Miami nu! Känns bra att vara tillbaka även om key west var toppen! Ännu roligare när personalen vid incheckning skiner upp och säger: oh you're back!!! How'd you been??? You looked tanned! Och man bara haha eh jo tack det har varit bra... Tydligen blir man ihågkommen när man lyckas paja sitt nyckelkort varje gång man varit någonstans. Var verkligen så att varje gång jag kom tillbaka på kvällen så vägrade mitt kort släppa in mig, så varje kväll fick receptionen hjälpa mig! Men något måste jag gjort rätt, för fick extra välkoms-drinkbiljetter, yey!

Ikväll blir det tidigt i säng för att tidigt imorgon planera sista veckan här nu noggrant. Eftersom de strula med Harry Potter-parken måste jag nu luska ut hur/om jag ska ta mig dit själv, hur länge jag blir kvar i Miami och boka en biljett hem. Kan behövas menar jag! Njuuuuuta till fullo ska jag göra det sista nu, hem kommer jag ju tillslut hur som!

Ja i key west var det lite skillnad på hostel-kvalitén!

För att åka till/från key west måste man åka över typ 34 broar! Jag tappade räkningen tillslut...

Denna bild finns på min mobil för att visa alla (mest amerikanarna...) att Sverige och Schweiz icke är samma sak! 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback