Bbqqqq

Åh har haft så bra dagar det senaste!! Jag har varit på Sawgrass outlet och shoppatloss (samt klippt mig och blivit av med allt hår så jag började lipa när jag kom hem) Men blev några tröjor rikare iaf! Sedan har mina bästa bästa brassepolare här nere hängt med mig, och igår var vi hos Melissa och de drog igång en stor BBQ. Så vi åt kött, kyckling, vitlöksbröd, brasilianska rätter jag inte hade någon aning om va det var och massa goda brasilianska drinkar. Sedan hoppade vi i pluret, då de bor utmed en kanal eller vad man ska kalla det, mycket uppfriskande! Var lite rädd för alla fiskar de visade bilder på att de fiskat upp, men jag har ju fajtas med hajar förut! Sedan drog vi och bara snacka om livet på en bar och sörjde att vi troligen inte hinner träffas mer. Mycket sorgligt som sagt, men det är icke ett farväl, utan på återseende! De har förgyllt Miami-tiden här för mig, så jag hoppas de kommer till Sverige så jag kan bjuda tillbaka! Blev lite senare än jag tänkt mig, så som ett barn dagen innan julafton gick jag och la mig, med pirret i magen. För när jag slog upp ögonen skulle det vara dags att uppfylla lite av en dröm (hehe, japp jag är en nörd!!!) Åka till Orlando och Harry Potter-parken!!!!!

Vi var för hungriga för att hinna ta kort på maten







Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback