Bikieeee

Idag har jag varit lite turist javisst, och hyrde en cykel och cyklade runt hela ön här! Med en snabb blick på kartan så drog jag slutsatsen att om jag bara följer vägen och inte kör över någon bro så borde jag komma tillbaka tillslut. Och det gjorde jag, men kanske lite svettigare än jag trott. Visst att det mest är platt här på ön, men de är kanske 1,5-2 mil runt och med bara en växel kan jag meddela att det icke var det lättaste! Svetten rann, solen sken, skuggan var obefintlig och man måste trampa trampa trampa men som tur var cyklar jag så jääääkla fort så det fläktade rätt bra ändå! Lite go bränna fick jag med, stannade på varenda strand jag såg (det var typ två...)  Tog tyvärr inte något kort på mitt vrålåk men både cyklen, mina kläder och min bikini hade exakt samma blåa nyans. Rutinerat att alltid matcha!







Var också vid den sydligaste udden här, man bar tvungen att köa typ 15 min för att få ta kort med skylten, så jag tog helt enkelt kort när andra posade med den, mycket bättre tidsmässigt!

Ikväll firar vi Saint patricks day, alla har gröna kläder, gröna hattar, halsband, sjunger irländska låtar och dricker grön öl! Cheers!

Kommentarer från er söta läsare.

Har du varit på Sloppy Joe´s bar än?

Svar: Ja tänk för det har jag! Kollat livemusik där och allt t o m!
vihajar.blogg.se

2015-03-18 // 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback