Harry Harry Harry


Såååååå nöjd med dagen!!!! Skulle iofs önskat jag haft mer tid, eftersom jag fastnade lite i Harrys värld och mest sprang igenom de andra attraktionerna och parkerna, men såååå värt de! Jag gjorde allt jag ville iaf, drack honungsöl (så. jäkla. gott!) pillade och kollade på nördsaker som stavar och kvastar, gick och tog kort på varenda föremål i alla butiker, åkte alla attraktioner och var allmänt lycklig! Självklart var hela universal studios och Island of adventure riktigt bra! Attraktionerna med 3D effekterna och allt är verkligen magiska! Hit ska jag åka igen, det har jag redan bestämt punkt 
Nu ska jag ta vara på sol, bad och hostelhäng det sista nu, innan verkligheten kommer tillbaka! Eller så stannar jag här tills Sverige är garanterat snö och slask-fritt!!!




Jag var inte ens hälften så nördig som vissa andra! Fast önska jag med hade mantel....






Jag och min glade okände kompis haha!!!


Åt mat på tre kvastar (om ni inte förstår, så är de ert eget fel!!!) 





Ja det var alltså en helt okej dag!!!

Kommentarer från er söta läsare.

så häftigt att jag dör. hur häftigt verkade inte gringotts vara då?? förälskad i boken som man ska stryka längs ryggen oxå. så jävla häftig

2015-03-24 // 01:10:05

häftigt helt enkelt

2015-03-24 // 01:10:25
» Eve

Åh Elin verkar helt underbart!! Jag åker med nästa gång!!!

2015-03-24 // 15:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback