Here comes the sun

Finns inte mycket att uppdatera om just nu! Fortsätter livet i Miami sakta men säkert, imorgon bör de av till key west några dagar för att sedan påbörja planerna för hemkomst! Två veckor knappt kvar av resan, känns som jag varit borta i månader... Lustigt!







Igår försökte jag på mig ett löppass... Fyfan. Det hade regnat så trodde det skulle vara lite svalare ute, men icke! Tryckande värme, och sedan beslöt sig solen för att titta fram också. Klarade 30 minuter, men kan knappt kalla de för joggingrunda, snarare snigelrunda... 

Kommentarer från er söta läsare.

lika bra du stannar tills vi kommer. Ses på richmond hotel om 28 dagar.

Svar: Låter bra! Gömmer mig under en Palm så länge!!
vihajar.blogg.se

2015-03-15 // 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback