HP och tennis

Idag är ingen vanlig dag! För idag är dagen innan jag kör en dagsresa till Orlando, universal studios och Harry Potter-parken!!! Sitter i denna stund och snyltar på starbucks wifi för att försöka planera resan in i minsta detalj! Så!! Taggad!!!!

En annan rolig sak är att de kom fram en man nyss som fråga om jag kolla på tennis. Jag sa nej. Han sa att jag skulle googla på Caroline wozniacki (jag googla på Caroline tennis) för tydligen var jag as lik henne. Jag höll med sådär... Han sa om tio år är det så jag kommer se ut! Dock är hon bara 24, undra om han trodde jag var 14... Eller om han kanske tror jag kommer se as ung ut när jag är 32? Spännande!




Lite lika kanske!!

Kommentarer från er söta läsare.

YES!!! Vi hoppas att inkomsterna också kommer att vara i hennes nivå - och inte bara utseendet...

2015-03-21 // 20:30:46

Välkommen in i the Magic family, Elin H Potter!

2015-03-21 // 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback