Kkkkkeey west

I Key West nu och bor på det finaste hostelet jag någonsin bott på! Det är mer som ett hotell. Jag vill t o m komma hem tidigt på kvällarna för att vistas här (vanligtvis brukar man enbart vara på hostelrummet när man tvingas sova) Fräscha rum, stora sängar, egen balkong (!!) eget badrum (vi är 4 som delar, annars brukar man bara ha ett stort badrum som hela korridoren delar på) en tv (har dock inte lokaliserat en blipp till den så vet ej om den fungerar) god frukost och 4 pooler! Kanon wi-fi är det med så Elin vråldiggar!

Key West är i sig väldigt fint! Lugnare än Miami, lite turistigt kanske men det är precis vad jag behövde, lite lugnt hostelliv där det inte är fest varje kväll och där det är möjligt att få lite lugn och ro. Ikväll var jag och såg solnedgången vilket var rätt magiskt, sen åt jag sååå god middag. Den inleddes med att innan menyerna ens kommit kom servitrisen fram till mig med en nota och sa: herrn där borta sa att du skulle betala denna, varsågod. Varpå jag inte fattar något, och servitrisen skrattar och säger att hon skämtar men att de alltid är kul att försöka. Sedan tar hon tillbaka notan och ger menyerna istället. Haha så skön!!!













En specialte i key west tydligen, key lime pie eller något sånt, mag&smak-lökarna gillade det!

Kommentarer från er söta läsare.
» Phar

Själv är jag på kurs på Hooks herrgård med ett megaspa! Har badat i Hokasjön (3 grader...) efter en löprunda på 5 km - det är mer än vad du har presterat!
Du ser i a f välmående ut!

2015-03-17 // 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback