Miamilife

Livet i Miami är guld! Slappar, sover, äter, solar och badar! Går på basket, får sightsing av mina brasilianska kompisar som ska med mig på mitt drömresemål nästa vecka, HARRYPOTTER-PARKEN!!!!!!! Lyckligaste dagen i mitt liv oh yes! Annars har jag också varit på basket här, vi satt på rad nio och var galet nära! Lyckades snappa åt mig en gratis tröja de slängde ut till publiken, otroligt bra jobbat av mig! 







Kommentarer från er söta läsare.

Men det slår väl inte stämningen på Anfield?

2015-03-12 // 16:54:51

ingen är förvånad att du snappar till dig alla gratisgrejer... sånt dras ju typ till dig!
inte nått avis över hp parken eller så heller...........

Svar: Ja det var inte jag som tog tröjan, det var tröjan som tog mig!!!!!!
vihajar.blogg.se

2015-03-12 // 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback