Slut

Jaha då var resan faktiskt slut för denna gången. Var ett lagom break från vardagen, men inte alls tillräckligt för att utforska allt i Us and a. Så tillbaka måste jag! Finns så mycket att se och så mycket fantastiskt folk att hälsa på. Tack till alla som på något sätt varit inblandad i denna resa, ni har alla varit fantastiska! Sjukt att det är över nu, men ändå skönt, men konstigt. Världen finns ju dock kvar, det känns bra att veta.

Resan tillbaka till Svea gick bra, förutom att det skakade så mycket så jag nästan börja lipa och att jag satt längst längst lääängst bak i planet så när man fick maten serverad så var det jag ville ha slut, så jag fick äta mac and chees... Det var inte jättegott (se bild.) 

Hemma blev det till att överraska Johan på jobbet, han blev glad glad! Sedan skrämma livet ur mamma hemma, hon blev också glad, så alla blev glada! Jag är mindre glad för det är bara 5 grader ute, molnigt och dystert... Men sov 12 h inatt och vaknade vid typ halv ett, så sover ändå bort hela dagen! Och det bästa av allt med att komma hem igår, betyder att jag är hemma lagom till våffeldagen idag!!!!! Om det var av en slump eller inte låter jag vara osagt, men äta våfflor idag, det ska jag!
Man är väldigt söt med nackkudde för övrigt!

Det andra som erbjöds var kyckling med potatismos och grönsaker... Konstigt att alla valde det så jag fick detta..

Riktig frukost!!!!! Som jag längtat!



Kommentarer från er söta läsare.

så himla lömsk är du!!!! MEN VÄLKOMMEN TILLBAKA GULLET!!! :D:D:D

2015-03-25 // 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback