Back in kuta

Tillbaka i turiststaden! Solen skiner och poolen svalkar. Fortfarande klarat mig från ensamhet då folk från Australien lägligt nog också är i Bali. Som backpacker är man verkligen aldrig ensam! 

Frukost take away igår då min frukost (toast, ägg och bacon) tog 50 min att göra så min shufflebus hann komma. 
Bränner mig vid poolen!

Hänger med vänner och främlingar!
Dricker smirnoff för första gången på allt för länge!

Frököst!!

Och nu är de inte så många dagar kvar tills jag beger mig till Thailand!!!! 


Kommentarer från er söta läsare.
» Coach

Men för H-e! Det är ju snart seriestart! På med joggingpjucksen o kläm en 10 kilometetare på 55 min!

Svar: TJÖÖÖTAAA
vihajar.blogg.se

2014-04-23 // 11:55:56
» Emma

Njut bara njut! Jag sprang 6km idag. Det var sååå tråkigt!

2014-04-23 // 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback