Bra skit

Njuter av livet sista dagarna i Bali! Känns konstigt att detta i princip är sista dagarna på min resa... Visst har jag ju Thailand kvar med mor och far, men de kommer mer vara semester för hela slanten! Semester från semestern liksom, bra skit!






Kommentarer från er söta läsare.
» Phar

Semester??? Glöm det, jag har fixat jobb åt dig som glassförsäljare på stranden för de obefintliga turisterna!

2014-04-24 // 06:51:02
» Phar

Semester??? Glöm det, jag har fixat jobb åt dig som glassförsäljare på stranden för de obefintliga turisterna!

2014-04-24 // 06:51:17
» Phar

Semester??? Har fixat jobb åt dig som glassförsäljare på Chaweng Beach... Den som icke jobbar skall heller inte äta!

2014-04-24 // 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback