I'm in a hotell motell

Ligger i en jättesäng på ett flygplatshotell i Kuala Lumpur. Efter att mina vänner på Bali skrämt livet ur mig när de sa att de stängt flygplatsen på grund av en terrorattack, så begav jag min ändå dit. Var bara en full gubbe som försökt ta sig in i cockpit. Ingen större fara med andra ord! 
Hur som så kom jag tillslut till Kuala, där ja måste vänta 12 timmar för de boka om mitt flyg. Det går inte så bra för Malaysia airways, så de ändrar och ställer in plan hela tiden. Kaos vid deras infodisk där jag fick köa i 2 timmar för att få ett hotell att sova på och lite mat i magen. Från början var vi 50 st som köa, tillslut var de bara jag kvar för livet älskar mig! Halv tre stupa jag ner i sängen med gratis Burger king (saknar hungry jacks!) i magen, och sov två oroliga timmar av någon anledning. Snart dags för frukost för att sedan fortsätta färden mot Thailandet!






Kommentarer från er söta läsare.

Gratis är gott!

2014-04-26 // 03:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback