Random

Eftersom Tina legat död i sängen hela dagen och jag spatserat omrig på egenhand så slänger jag upp lite random bilder istället. Mest för jag ha tråkigt och gått igenom Tinas mobilbilder. Undra om hon uppskattar om jag hoppar i sängen och skriker att jag vill ha mat...? Kanske inte. Och vi som skulle fira full moon idag med alla indonesier med deras små offerkorgar, med ris, småkex, blommor, rökelser och traditioner... Böööööh



Ni känner ju inte Tina, men kan meddela att hon har ett stort problem... Hennes hår. Det slutar alltid med att jag får borsta det. På bilden var det värre än vanligt och det of oss 37 minuter att få det någorlunda anständigt.


Njuter av solnedgången så länge!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback