Home is where your heart is

Såååå då var resan slut för denna gång. Efter ett långt dygn för att ta sig hem, med en natt på flygplatsen och ett plan som inte serverade mig någon mat, så kom jag tillslut hem.

Detta har varit det bästa jag någonsin gjort och jag ångrar ingenting! Folk som funderar på att resa, sluta fundera och gör det bara, ni kommer ej ångra er. Och är ni själva, så var lugna, ni hittar folk direkt.

Så nu är livet tillbaka till vanliga (nästan iaf) och fast jag tänkte många gånger under resan hem varför jag lämnade, så känns det nu som rätt beslut. Det känns bra att vara hemma, hemma med dem där jag kommer ifrån <3

Så tills min ryggsäck packas nästa gång får alla ha det så bra! Tack till alla som följt mig på resan, till alla jag träffat och till alla som gjort denna resan så jäkla grym. Och extra tack till Emmy och Tina som stod ut med mig längst!

Puss!



Sen att mjölkpaketen hemma skriver om Australien... Får mig bara inse att fyfan, där har jag faktiskt varit! Och fan, någon gång ska jag tillbaka

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback